SERMI - Twój dostęp do danych bezpieczeństwa pojazdów

SERMI

Potrzebujesz wsparcia? Wypełnij formularz.

Oddzwonimy i pomożemy!

Sprawdź odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące SERMI:

Jak uzyskać SERMI i jakie dokumenty są do tego potrzebne?
Do jakich usług będzie potrzebny certyfikat SERMI?
Czy kwota ubezpieczenia OC z minimalnym pokryciem 1 mln euro za obrażenia ciała i 0,5 mln euro za szkody majątkowe jest obligatoryjna?
Czy polisa ubezpieczeniowa musi być wystawiona w euro?
Czy właściciel firmy jest automatycznie autoryzowany?
Jeśli chce zgłosić dwóch pracowników do SERMI jak mam to zaznaczyć na zleceniu?
Czy jest możliwość autoryzacji pracownika zatrudnionego na umowę zlecenie?
Co należy zrobić w przypadku, gdy podmiot chce autoryzować właściciela/prezesa firmy, który nie jest zatrudniony na podstawie umowy o pracę, ale pełni rolę prawnego przedstawiciela?
Czy każdy pracownik musi mieć swój własny certyfikat?
Czy muszę zgłaszać zmiany organizacyjne do DEKRA?
Kto powinien dostarczyć zaświadczenie o niekaralności?
Od kiedy będzie wymagana autoryzacja SERMI i na jaki okres wydawany będzie certyfikat?
Jak długo czeka się na wydanie certyfikatu SERMI?
Czy od razu muszę zapłacić pełną kwotę?
Czy jest możliwość rozłożenia płatności na raty?
Co to jest inspekcja dodatkowa i kto za nią płaci?
Jak często mogą być przeprowadzane kontrole SERMI?
Co będzie weryfikowane podczas niezapowiedzianej inspekcji?
Czy mogę zmienić dane zgłoszonego pracownika po złożeniu zlecenia?
Czy certyfikat SERMI można przenieść na inną firmę?
Czy pracownik może pracować w kilku warsztatach z jednym certyfikatem?
Jakie informację należy zbierać w celu identyfikacji klienta i prawidłowego użycia kodu SERMI?
Czy muszę rejestrować każdą naprawę związaną z RMI?
Jakie działalności uznaje się za nielegalne w procesie certyfikacji SERMI?
Za co można stracić certyfikat w praktyce?